W poszukiwaniu niszy

Każdy, kto myśli o rozpoczęciu działalności zastanawia się nad tym czy jego pomysł będzie dość innowatorski, czy znajdzie odbiorców i czy jego oferta będzie konkurencyjna.

To naturalne, każdy chce uniknąć porażki szczególnie, jeśli chodzi o inwestycje często związane ze sporymi wyrzeczeniami.

Rynek polski i nie tylko przepełniony jest wszystkimi możliwymi dobrami i rozwiązaniami, dlatego warto zastanowić się czy warto iść tą samą drogą, co wszyscy może i proponując coś nowszego udoskonalonego, ale jednak nieznanego odbiorcom? Często właśnie w takich przypadkach pojawia się poszukiwanie niszy, czegoś, czego jeszcze nie ma wówczas unikamy borykania się z ogromną konkurencją jedynym ryzykiem jest to, że nisza okazała się nie taka niezbędna jak sądziliśmy, ale być może to tylko kwestia czasu? Nowe przedsiębiorstwo to ryzyko – zawsze, może się przyjąć, ale nie musi wszystko zależy od zapotrzebowania, a czasem od tego, w jaki sposób zostanie ono rozreklamowane i czy trafi do odpowiedniej grupy docelowej.